Whatever it takes

aktualności brak komentarzy

17 września zapoznaliśmy się z winami artystyczno-charytatywnego projektu WHATEVER IT TAKES, w którym rozmaite gwiazdy, takie jak Penelope Cruz, Pierse Brosnan czy George Clooney, zaprojektowały etykiety konkretnym winom od producenta Vicente Gandia, oraz oczywiście użyczyły im swych nazwisk. Dochód ze sprzedaży przeznaczony jest na pomoc dzieciom z biednych rejonów świata. Więcej o projekcie można dowiedzieć się na oficjalnej stronie www.whateverittakes.org

IMG_2702

Goście przybyli na degustację mieli okazję spróbować z win białych: aromatyczną, cytrusową Cavę, będącą kupażem Macabeo i Chardonnay, a także miękkie, choć mocno wytrawne Verdejo złamane szczepem Sauvignon Blanc, który nadawał delikatną, słodkawą nutę. Róż, sygnowany przez Coldplay, to 80% Bobal i 20% Shiraz – to wino bardzo łatwe w odbiorze i kobiece. Czerwienie zaprezentowało Tempranillo oraz Cabernet Sauvignon, który choć okazał się przyzwoitym przykładem typowych aromatów szczepowych, przegrał z tym pierwszym. Tempranillo właśnie okazało się zwycięzcą wieczoru, posiadając bardzo dobrze zbudowaną strukturę, eleganckie aromaty i odznaczając się najlepszą pijalnością.

Powiedz nam, co myślisz ?